BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


=___________=

Assalamualaikum :) 
 firstly, aku nak ucapkan tahniah kepada dri aku sndri, walau pon dah tua tp still sempat nak berjinak2 dgn blog.Ahh, sebenarnya tak pandai pon nak design bende alah ni, 2mggu yg lepas aku mcm nak menangis kenangkan blog aku yang tak rupe blog. mcm blog puaka pon ade T_T. Tapi aku tak putus asa untuk terus mencuba. (padahal ape la sangat),. sebab terkenangkan terbitnya rasa cemburu bila kawan2 aku asyik nak mengupdate blog, aku ni nak update ape plak kan? hahahha, akhirnya aku buat lah untuk tatapan mata sendiri. 
Sekarang aku mulakan cerita mengenai siapa aku? macam kelakar plak kan?
nama aku nieysa white apple, (ni bukan nme sbenar tw) anak kepada En Muhtar, yang tak lama lagi akan bergelak Dato'. HAHA, ni aku yang perasan, . Aku ada empat orang adik beradik and i'm the first one. terang teranglah aku sebagai contoh untuk adik2 kan? contoh hebat ni, jangan main2.
adik2 aku panggil aku kak nisa, takde kak long kak long ni. (padahal teringn) the 2nd one is siti maisarah, muhammad faruq and the last one is iqram rifqi.
Okay now nak cerita pasal sekolah pulak. tadika dlu aku sekolah kat tadika yang pakai baju biru. ce teka tadika ape?Answer your self. HAHA. mase darjah satu sampai darjah empat aku sekola kat sk Taman Medan. Then kami sekeluarga berpindah dan aku disekolahkan di Sekolah kebangsaan Garden Road, (bukan nama sebenar) . Bile tibe masanya untuk masuk form one, excited bukan kepalang. seronok betol kain sekolah dah bertukar warna biru cair. nampak la remaja tu :) bangga seketika* haha, tapi tak lama rupanya, mase form three, abah pindahkan aku kat sekola agama. nama sekolah tu Kiblah kat Bangi. aku rasa ramai yang tak tahu.tak lama pon sekolah kat situ, sebab ayah aku tak yakin akan kesahihan ilmu2 yang aku dalami, Then masok form 4, aku sekolah kat Sekolah Menengah Agama Al Azhar. banyak kenangan manis dan pahit,  Yang manis aku simpan and yang pahit terpaksa lah aku telan, I have no choice :). Tiba lah alam universiti. Sebab aku ni pandai sangat, uitm tak terima permohonan aku, unisel jugak yang baik hati untuk menerima student bijak mcm aku nie, Universiti Selangor taw. aku bangge belajar kat sini, HEHE, 

INILAH TEMPAT KU MENIMBA ILMU. :D


Sekian sampai di sini warkah ku. selamat malam :)

0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment