BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Sakit :(

Assalamualaikum.
Masih belum terlambat kan untuk 
ucapkan selamat hari raya? 
Selamat Hari Raya Maaf  Zahir dan Batin ye.

malam tadi xboleh tido. mate dah sakit.
kol empat bru tertido.
bangun2 je dah pkul 8. perut sakit sangat .
herm, len macam je nie. sengugut la.
period pain :( dah la ubat takde.

kesian tengok ibu kemas umah sorang2.
aku x larat nak tolong. nak bangun pon tak boleh.
nieysa mintak maaf :(

pkol 11 abah sroh aku bangun, nak pegi raya.
mase tu mate aku dah bengkak.
abah ingat aku ade masalah.
xdelaa.. aku sakit perut je,
harap abah percaya. tak semua bnde kite boleh share 
ngn parent kite kan? :(

Aku stay rumah sorang2. tak larat.
aku baring je di samping buah hati. 
berjam2 tu, aku fikirkan masalah lain.
Ya Allah, tabahkan je laa hati aku nie.aku pasrah. 

Message demi message aku bace.
gambar demi gambar ku lihat.
terimbas kenangan sejak kali pertama kami berkenalan,
sehingga saat ini.

Kau telah menjadi sebahagian daripada
hati,ketawa, menangis dan hidupku.
Semoga aku kuat untuk berdepan
dengannya dah hari2 ku yang mendatang. :(








0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment