BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Huihaaiiihooooiiiii, Assalamualaikum sume :)
 Okey, lame dah tak menjenguk blog , rindu sangat taw.
 mulamula idea menggunung nak update blog nie, tp x berkesempatan
 maka terkuburlah segala jenis idea yg pernah aku fikirkan sebelum nie.
 Kalau ikutkan memang takde idea ape, saje je nak tunjuk bahawa blog
and owner blog ni hidup lagi, hukhuk.

Lumrah kan kalau manusia ni suka dengan keindahan, kebaikan dan kecantikan?
 sape pon xboleh nafikan. cuma kadang kadang kita alpa dengan sume tu.
 termasuk aku. hem, aku sendiri tak pasti apa yang sedang aku cuba
 utk sampaikan. Cuma, aku baru baru tersedar, banyak kesilapan yang perlu aku
 perbetulkan.

Aku impikan keperibadian seseorang yang layak aku kagumi. Yang menasihati
 kesilapan aku dengan senyuman, yang sentiase menjadi pembimbing agar tidak
 sesat langkahku. Yang lepas, biarlah lepas, jangan diganggu hidup aku yang kini.

  Semoga segalanya dipermudahkan olehNya...

0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment