BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Fauziah Ashari tidak puas hati dengan karyanya yang divisualkan

Assalamualaikum and hai semua! cehceh, semua tu. Abaikan jer. 2hari lepas kan preview ombak rindu dah dilancarkan. Aku pon mula la tergedik2 nak taw ape comment org ramai. ushar punye ushar, aku terbaca satu article tentang fauziah ashari xpuas hati dgn hasil karya nya yang diadaptasi. (novel ombak rindu). 


"Sejujurnya apabila novel saya dibawa ke layar perak, banyak yang perlu ditegur. Apabila kita membaca novel, masa yang diambil untuk menghabiskannya dalam tempoh empat atau lima jam. Sebaliknya apabila menonton filemnya hanya dua jam."


"Pastinya saya tak berpuas hati apabila menontonnya. Tetapi saya terima sahajalah perkara tersebut," kata Fauziah Ashari ketika di majlis sidang media, filem Ombak Rindu, semalam.


"Pada masa akan datang, saya harap kalau ada pihak penerbit yang mahu mengadaptasi novel kepada filem, ringan-ringanlah mulut untuk mengajak penulis skrip untuk menjadi penasihat atau penulis skrip bersama,"katanya lagi.


Sementara itu, penerbit filem tersebut Tarantella Pictures Sdn Bhd, Sharad Sharan berkata bahawa sebelum ini fauziah ashari telah pun melihat segala jalan produksi filem ini dan beliau tidak pula menunjukkan rasa tidak puas hatinya.


Tak kesah laa ape pun, tapi aku tetap tak saba2 nak tengok cite nie. and rata rata yang menonton preview ombak rindu nie, diorang puas hati je.. so, untuk double confirmkan aku puas hati ke x, 1 december nie kite g terjah pawagam berdekatan! yeaahhh =)


ni a few picture yg aku curi kat google, nmpak x tag die. kahkah. malas nak edit. bia la, aku akui, aku curi , teeettt





ni je yg aku boleh amek. cuak gak curi banyak2 nati kena saman! huahahahha

byeeboiyyyy :D

0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment