BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Ohh My Kattyyyy

Toookkk Toookkk. Assalamualaikum semua  ! eh, semua ke ? Assalamualaikum wahai sepasang mata yang membaca. Thanks sebab masih sudi menjengah. ohh my reader  ! terharuu.hahaha

Ok, straight to the point. Aku sebenarnya takde apa nak cerita sangat. Kalau setiap satu kisah aku muntahkan disini, aku takut korang pulak yang muntah muntah nak baca entry aku nanti,  hahaha..

Aku cuma nak cerita pasal rabbit aku, Katty  ! aku xpernah cerita tentang Katty kan ? ok. Actually almost one year aku jaga dia. Katty tu my special boyfriend yang bg. Tapi masa tu dia kecik lagi. and now, Ohmygucci  ! dia dah besar. ikut jejak aku la tu. kuat sangat makan! Jom tengok muka Katty ^_^




 Haiii, I'm Katty. comel x saya 


 Tadaa, thats my kid. dah besar kan. comel tak. But unfortunately dia tak manja :'( infact, suka nak gigit orang ! dia je antara makhluk yang berani beraninya nak gigit tangan mulus aku. ciss, what ever thing is, i love katty. And since aku jaga dia, actually dah 6 enam kali dia melahirkan cute cute baby ! but, semua baka baka dia tak menjadi and last month, dia lahirkan baby lagi and skrg baru ada anak. anak dia yang satu nie sebijik mcm dia, yang lagi satu pulak mcm ayah dia, Jerry.

Jom kita tengok gambar Katty bersama anaknya yang tercinta <3 Let's check it out. zzzzzzzzz


 Second days of these birth  ! Masa nie 4 ekor. lepas tu dua ekor kembali kepadaNya. 




Comel kan ? Cucu time  ! :D Nyummy nyummy


Dapnya tidooo :P






Uwaaaa, nape mata nie taknak buka buka lagi ;(


 Tadaa! I am 2 weeks, and mata saya dah terbuka, the words i want to tell you alll is, my owner is very very cute  ! fullstop. Ohmymommmm


Ohh my sibling, ciumm cikittt :)




 mummy mummy, mummy makan ape tuu? nak juagk T_T


 nyummm! Deliciouss


 offffff, colourful healthy foods.



Kiranya anak anak Katty nie dah hampir dua bulan, but still menyusu ibu lagi. Tak malu kan, dah tua pun nak menyusu lagi.!

p/s : susu mummy saya sedap! hahahah


That's all for tonight! Goodnight sayang sayanggggg. Assalamualaikum !!!





0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment