BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Aku Rindu! huaaaaaaaa :'(

 Assalamualaika wa Assalamualaiki :)
sehat ke? sehat sehat la selalu macam aku ni erk ...
sebonarnya, nak cite pasal aku ni rinduuuuuuu..
tw rindu kat ape?
antaranyaaa,.. my daily activity masa sekolah rendah and menengah.
dulu aku g sekolah nek basikal.
sebab tu laa aku hitam. but who care?hahahhahah
Setelah 9 tahun, eh bukan 9 tapi 6 thun je aku tinggalkan zaman basikal,
 malam tadi baru aku naik basikal lagi
tu pon macam gagap gagap jee.
hakikatnya, aku dah tak teror macam dulu. :'(
ni haaa, gamba aku nek basikal malam tadi =)

nampak tak muka aku kaku sebenarnya, huahhahaha

tu laa, kenangan dulu tak mungkin aku boleh repat sejibik2
mcm kanak2 rebina.
huhhhh, rindu la.

next, aku rindu selebriti yang tak berapa famous.
belum STAR sgt tapi dah lupa peminat yang setia mcm aku
janji nak karaoke bile aku abes final mase sem tiga. 
tapi skarang dah sem empat, contact aku pon tak. 
sampai hati kanda AIMAN wat dinda cmniehh
rindunye kat diee...

mcm mana die boleh lupa kat aku? artis laen sume berebut nak karaoke ngn aku taw !

Last but not least, ngeeee <3 rindu kat kanda mucuk ni laa
lame tak jumpe... ni bulan pose, nak jumpe ke?
tak manis laa kann, date time puase, cakap je lebih aku nie
huhahahahah
rindu sangat kat si busuk nie..
dulu tiap malam makan same, sejak unisel pisahkan kami,
berkurang lah maksiat mata antara aku dan dia.
tak dapat nak main main mata lagi ngn si bcuk aku ni =.="
tak pe lahhh, kehendak unisel, Aku redho dengan jarak jauh ini..
hehehehehhe, ayat aku.
makin jauh makin rindu ape... lagi romantik taww.. 
kannnnnn
nmpak x muka dia yang belagak tu?
tapi hati dia baik taw ;')

banyak lagi yang aku rindu, tapi tak terdaya la
dek jari jemari aku untuk menari2 di atas keyboard nie.
sampai sini je.
bye peepssssssss! hekhekhek =)

0 Orang Hebat buat Ulasan ;):

Post a Comment