BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


kawan dan hati....

Assalamulaika wa Assalamulaiki ya reader =)
it's also doesn't matter if i'm the only one who are reader here
who care ?hahahahha
Dah nieysa, xnak pura pura tergelak, padahal hati ni tengah pedih. 
nak taw kenapa? 
Bukan sedih sebab sakit hati or pasal cintan cintan ke, 
tapi sebab Kawan. Terkilan dengan seorang kawan.
Maafkan aku kalau selama ni aku banyak sakitkan hati mereka.
(tetiba emosi)
Aku kawan dengan sesapa je. tak pernah jadi masalah pada aku..
tapi kalau aku dah terasa, aku akan jauhkan diri.
bukan sebab lupa kawan, tapi kalau dah jauh, kuranglah
touching tu kan.
dan aku tidak sesuka hati membiarkan hati aku yang sensetif ini
untuk membenci kawan aku.
Tak faham, Kenapa ada kawan yang taknak mengalah sikit pon
dengan kita.
Bukan maksud kalau dia mengalah,aku yang nak menang.
tu bukan aku.
Sedihnya hati bila kawan kita tak menghargai diri kita.
Bercakap tanpa ada trimbangrasa.
kalau dia menanggap itu gurauan, ckup lah kalau
sekali sekala, mungkin tak lah aku terasa sampai mcm nie.
kalau duduk satu jam, dah sampai lebih 5 kali dia buat aku terasa.
boleh tak korang bayangkan, ape la agaknya yang dia buat 
smpai aku terasa sangat.
Wahai hatiku, Janganlah sensetif sangat.
itu je yang mampu aku pesankan pada hati.







1 comment:

  1. sabarlaa, oke aku pon tatahu nak cakap apa, tapi aku nak mintak maaf awal dari hari raya eh :')

    ReplyDelete